Загрузка документа…
ТӨШ-БУЛАК АЙЫЛДЫК КЕҢЕШИ
ТОКТОМ
2023-жылдын 1-январы № 28-13/1
“Төш-Булак айыл өкмөтүнүн калктуу конуштарында мүлк салыгын киргизүү жана Кз зоналык коэффициентин бекитүү жөнүндө”
Киреше боюнча башкы адис Э.Ю.Ельбалдиеванын турак жай жана турак эмес мүлккө мүлк салыгын, транспорт каражаттарына салыкты, жеке участокко жер салыгын, жер салыгын киргизүү жөнүндө сунушун угуп жана талкуулап, "Кыргыз Республикасынын Салык кодексин колдонууга киргизүү жөнүндө" Кыргыз Республикасынын Мыйзамынын 3-беренесинин 2-пунктуна ылайык айыл чарба багытындагы жерлерди пайдалануу, калктуу конуштардын жерлерин жана айыл чарбалык эмес жерлерди пайдалангандыгы үчүн жер салыгы. 2022-жылдын 18-мартындагы №4, 2023-жылдын 1-январынан тартып жергиликтүү кеңештер тарабынан жүзөгө ашырылат. Кыргыз Республикасынын Салык кодексинин 388-беренесинин 13-бөлүмүнө ылайык имараттар, курулмалар жана жайлар үчүн Kз зоналык коэффициентин, калктуу конуштун жана айыл чарбалык эмес багыттагы жерлер үчүн 404-статьясын, жеке менчик участогунан салыктык жерлерди бекитүү жөнүндө , ошондой эле Кыргыз Республикасынын 2018-жылдын 10-августундагы №90 Салыктык эмес кирешелер жөнүндө кодексинин 14-беренесинин калктуу конуштардагы таштандыларды чыгаруу үчүн төлөмдүн ставкасы Төш-Булак айылдык кеңешинин сессиясы:
ТОКТОМ КЫЛАТ
1. 2023-жылдын 1-январынан тартып Төш-Булак айыл өкмөтүнүн аймагына мүлк салыгы киргизилсин, ага төмөнкүлөр кирет: турак жай жана турак эмес мүлккө салык, транспорт каражаттарына салык, жеке участогуна жер салыгы, жер. айыл чарба жерлерин пайдалангандыгы үчүн салык, калктуу пункттардын жерлерин жана айыл чарба эмес жерлерди пайдалангандыгы үчүн жер салыгы.
2. Төш-Булак айыл аймагынын айылдарына бекитилсин. Төш-Булак а., Борулу а., жана уч. Четиндиге зоналык коэффициент Kз – 2,0 айыл чарбадан тышкаркы салыкты жана чарбалык жана бакча участокторун эсептөө үчүн.
3. Ушул токтомдун 1.2-пунктунда көрсөтүлгөн салыктарды администрациялоо Кыргыз Республикасынын Салык кодексине ылайык жүзөгө ашырылат.
4. 2023-жылдан тарта юридикалык жактардан жана жеке ишкерлерден таштанды чыгаруу үчүн салыктын ставкасы кызматкерлердин санына 100 сом өлчөмүндө бекитилсин.
5. Бул токтом каттоодон өткөрүлсүн жана ченемдик актылардын мамлекеттик реестрине жөнөтүлсүн.
6. Жарлык Юстиция министрлигинин веб-сайтына жарыяланган учурдан тартып күчүнө кирет.
7. Бул токтомдун аткарылышын көзөмөлдөөнү өзүмө калтырам.
Төраганын орун басары | Р.К. Мураталиева |