Бишкек шаары, Өкмөт Үйү2006-жылдын 29-августундагы № 627 КЫРГЫЗ РЕСПУБЛИКАСЫНЫН ӨКМӨТҮНҮН ТОКТОМУ «Кыргыз Республикасынын Салык кодексинин талаптарын ишке ашыруу боюнча чаралар жөнүндө» Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2000-жылдын 17-мартындагы № 142 токтомуна өзгөртүүлөрдү жана толуктоолорду киргизүү жөнүндө Кыргыз Республикасынын нормативдик-укуктук актыларын КыргызРеспубликасынын Салык
кодексинин талаптарына ылайык келтирүүмаксатында Кыргыз Республикасынын Өкмөтү токтом кылат: 1. Кыргыз Республикасынын Салык кодексинин талаптарын ишке ашыруубоюнча чарлар жөнүндө" Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2000-жылдын 17-мартындагы № 142
токтомуна төмөнкүдөй өзгөртүүлөр жана толуктоолоркиргизилсин: - жогоруда аталган токтом менен бекитилген Салыктык адмистрациялообоюнча
нускаманын мазмунчасындагы "2006-жылдын февралы" деген сөздөржана сандар "2006-жылдын июну" деген сөздөр жана сандар мененалмаштырылсын; - жогоруда аталган токтом менен бекитилген Жеке жактардан кирешесалыгын эсептөөнүн жана төлөөнүн тартиби жөнүндө
нускамада; мазмунчадагы "2006-жылдын февралы" деген сөздөр жана сандар "2006-жылдын июну" деген сөздөр жана сандар менен алмаштырылсын; X главанын 30-пунктуњдагы "1000 эселенген эсептик көрсөткүчтөр","1000 эсептик көрсөткүчтөр, б.а.100 000 сом", "1000 минималдык эмгекакы" жана "1000 эсептик көрсөткүч" деген сөздөр жана сандар "10 000сом" деген сөздөр жана сандар менен алмаштырылсын; - жогоруда аталган токтом менен бекитилген Юридикалык жактарданкирешеге салыкты бюджетке эсептөөнүн жана төлөөнүн тартиби жөнүндө
нускамада: мазмунчадагы "2006-жылдын февралы" деген сөздөр жана сандар "2006-жылдын июну" деген сөздөр жана сандар менен алмаштырылсын; 15-пункттун биринчи абзацындагы "1000 эсептик көрсөткүчтөр" дегенсандар жана сөздөр "10 000 сом же бажы наркы 100 000 сомдон кем эмесСалык кодексинин 148-статьясын ишке ашыруу максатында" деген сандаржана сөздөр менен алмаштырылсыњ; 15-1 пункт төмөнкүдөй редакцияда берилсин: "15-1. Салыктык максаттарда негизги өндүрүштүк каражаттарга алардынар бири 10 000 сомдук наркты түзгөн, кызмат өтөөсү бир жылдан ашканжана амортизацияга тийиштүү активдер таандык."; 15-2 пункттун экинчи абзацындагы "1000 эсептик көрсөткүчтөр" дегенсандар жана сөздөр "10 000 сом" деген сандар жана сөздөр мененалмаштырылсын; 1-пункттагы "Салык алуу максаттары үчүн амортизацияны эсептөөнүнтартиби" деген 1-тиркемесиндеги "1000 эсептик көрсөткүч" деген сандаржана сөздөр "10 000 сом" деген сөздөр жана сандар менен алмаштырылсын; - жогоруда аталган токтом менен бекитилген Салык алынуулар богончакошумча наркка салык эсептөө жана төлөө тартиби жөнүндө
нускамада: - мазмунчадагы "2006-жылдын февралы" деген сөздөр жана сандар "2006-жылдын июну" деген сөздөр жана сандар менен алмаштырылсын; 28-1 пункту төмөнкүдөй редакцияда берилсин: "28-1. Түздөн түз жеке өндүрүштүк максаттар үчүн багытталганнегизги өндүрүштүк каражаттар КНС төлөөчүлөр катарында катталган чарбасубъекттери төлөө шартында бажы алымдарынан жана жыйымдарынанбелгиленген тартипте Кыргыз Республикасынын бажы аймагына, анын ичиндефинансылык ижара (лизинг) келишими боюнча КНС төлонүлбөстөн алыпкелинет; - финансылык ижара (лизинг) үчүн багытталган негизги өндүрүштүккаражаттарды алып келүү жана түздөн түз жеке өндүрүштүк максаттар үчүнлизинг алуучу лизинг келишимин көрсөтүү менен айыл чарбасубъектилеринин негизги өндүрүштүк каражаттарды алып келүүнү ишкеашыруучу катары бул чарба субъектисинин катталганына карабастан КНСтиr5k55wү катары негизги өндүрүштүк каражаттарды алып келүү катарыкаралат; - Евразиялык Экономикалык Коомдоштук иш-аракетинин 8702 товардыкпозициясынын (чакан автобустар),8703 жана 94 топтогу Товардыкноменклатурасына ылайык классификацияланган негизги өндүрүшкаражаттарын алып келүү КНСтен бошотулууга тийиш эмес". 28-2-пунктта: биринчи абзацтагы "чегерим методу" деген сөздөр "КыргызРеспубликасынын Салык кодексинин 148-статьясы" деген сөздөр жанасаидар менен алмаштырылсын; үчүнчү жана төртүнчү абзацтар күчүн жоготту деп табылсын; бешинчи абзац төмөнкүдөй редакцияда берилсин: "Негизги өндүрүштүк каражаттарды шарттуу чыгарылган күндөн баштап12 айлык аралык мөөнөт өткөндөн кийин (мындан аркы алып келүүлөр),мындай ажыратуу Кыргыз Республикасынын Салык кодексинин жоболорунаылайык алып келүүлөргө салык салуу катары каралат."; төмөнкүдөй мазмундагы алтынчы абзац менен толукталсын: "Шарттуу чыгарылган күндөн баштап 12 айлык мезгил өткөнге чейиннегизги өндүрүштүк каражаттарды ажыратууда, мындай ажыратуу импорткосалык алынуучу жана шарттуу КНСке эсептелген сумма катары каралат жанатуум бажы органына төлөнөт. Мында туум Кыргыз Республикасынын бажымыйзамдарында белгиленген стаакалар боюнча шарттуу чыгарылган кийинкикүндөн баштап КНСке телөө боюнча милдеттерди аткаруу күнүнөн баштапэсептелет.". - жогоруда аталган токтом менен бекитилген Кыргыз Республикасындаөндүрүлгөњ товар боюнча акциздик салыкты эсептөө жана төлөө тартибижөнүндө
нускаманын мазмунчасындагы "2006-жылдын февралы" деген сөздөржана сандар "2006-жылдын июну" деген сөздөр жана сандар мененалмаштырылсын; - жогоруда аталган токтом менен бекитвлген Жер салыгын эсептөө жанатөлөө тартиби жөнүндө
нускаманын мазмунчасындагы "2006-жылдын февралы"деген сөздөр жана сандар "2006-жылдын июну" деген сөздөр жана сандарменен алмаштырылсын. 2. Бул токтом жалпыга маалымдоо каражаттарына жарыялансын. Премьер-министр Ф.Кулов