Загрузка документа…
Кыргыз Республикасынын Министрлер Кабинетинин
2023-жылдын 8-сентябрындагы № 456 токтомуна ылайык
КҮЧҮН ЖОГОТТУ
КЫРГЫЗ РЕСПУБЛИКАСЫНЫН ӨКМӨТҮ
ТОКТОМ
2011-жылдын 21-апрели №182
Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2008-жылдын 30-декабрындагы № 735 "Кыргыз Республикасынын Салык кодексинин 98, 242, 255, 257, 258, 280, 281, 287 жана 295-беренелеринин жана "Кыргыз Республикасынын Салык кодексин колдонууга киргизүү жөнүндө" Кыргыз Республикасынын Мыйзамынын 11-беренесинин талаптарын ишке ашыруу боюнча чаралар жөнүндө" токтомуна өзгөртүүлөрдү жана толуктоолорду киргизүү тууралуу
Кыргыз Республикасынын Салык кодексинин 281-беренесинин талаптарын аткаруу, ошондой эле дипломатиялык жана аларга теңдештирилген өкүлчүлүктөрдүн кошумча нарк салыгын кайтарып берүүнүн жол-жобосун жөнөкөйлөштүрүү максатында Кыргыз Республикасынын Өкмөтү
ТОКТОМ КЫЛАТ:
1. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2008-жылдын 30-декабрындагы №735 "Кыргыз Республикасынын Салык кодексинин 98, 242, 255, 257, 258, 280, 281, 287 жана 295-беренелеринин жана "Кыргыз Республикасынын Салык кодексин колдонууга киргизүү жөнүндө" Кыргыз Республикасынын Мыйзамынын 11-беренесинин талаптарын ишке ашыруу боюнча чаралар жөнүндө" токтомуна төмөнкүдөй өзгөртүүлөр жана толуктоолор киргизилсин:
жогоруда аталган токтом менен бекитилген Кыргыз Республикасында аккредиттелген чет мамлекеттердин дипломаттык өкүлчүлүктөрүнө, консулдук мекемелерине жана аларга теңештирилген эл аралык уюмдардын өкүлчүлүктөрүнө, ошондой эле үй-бүлө мүчөлөрүн кошкондо алардын кызматкерлерине кошумча нарк салыгын кайтарып берүү тартиби жөнүндө жободо:
- 10-пункт төмөнкүдөй редакцияда берилсин:
"10. Дипломатиялык жана ага теңештирилген өкүлчүлүктөрдү эсептик каттоо алардын турган жери (юридикалык дареги) боюнча "Кыргыз Республикасындагы дипломатиялык жана аларга теңдештирилген өкүлчүлүктөр сатып алган товарлар (жумуштар, кызмат көрсөтүүлөр) боюнча кошумча нарк салыгын бюджеттен кайтарып берүү максатында эсептик каттоого алуу жөнүндө арыз" DОС STI-008 формасындагы арыздын негизинде жүргүзүлөт (1-тиркеме).";
- 11-пункт "ырастоону" деген сөздөн кийин "Кыргыз Республикасындагы дипломатиялык жана аларга теңдештирилген өкүлчүлүктөр сатып алган товарлар (жумуштар, кызмат көрсөтүүлөр) боюнча кошумча нарк салыгын бюджеттен кайтарып берүү жөнүндө салык органынын чечими" DОС STI-010 формасы боюнча (2-тиркеме)" деген сөздөр менен толукталсын;
- 12 жана 13-пункттар төмөнкүдөй редакцияда берилсин:
"12. Чет мамлекеттердин дипломатиялык өкүлчүлүктөрү, консулдук мекемелери жана аларга теңдештирилген эл аралык уюмдардын өкүлчүлүктөрү ишин токтоткондо, ошондой эле дипломатиялык миссиянын мүчөсү Кыргыз Республикасында болгон мөөнөтү аяктагандыгына байланыштуу чыгып кеткен учурда, чыгып кетүү күнүнө 30 (отуз) күн калганда, эсептик каттоодон чыгаруу жөнүндө арызды "Кыргыз Республикасындагы дипломатиялык жана аларга теңдештирилген өкүлчүлүктөр сатып алган товарлар (жумуштар, кызмат көрсөтүүлөр) боюнча кошумча нарк салыгын бюджеттен кайтарып берүү максатында эсептик каттоого алууну жокко чыгаруу жөнүндө арыз" DОС STI-009 формасы боюнча арыз берүүгө милдеттүү (3-тиркеме).
13. Дипломатиялык өкүлчүлүктөр, консулдук мекемелер жана аларга теңдештирилген эл аралык уюмдардын өкүлчүлүктөрү, ошондой эле "D" жана "Т" сериясындагы аккредитациялык картага ээ болгон алардын кызматкерлери эсептик каттоо жери боюнча салык органына Кыргыз Республикасындагы дипломатиялык жана аларга теңдештирилген өкүлчүлүктөр сатып алган товарлар (жумуштар, кызмат көрсөтүүлөр) боюнча бюджеттен кайтарылып берилүүгө тийиш болгон кошумча нарк салыгынын суммасынын эсебин (мындан ары - эсеп) ар бир ай үчүн өз-өзүнчө берет, бул эсепке товарларды (жумуштарды жана кызмат көрсөтүүлөрдү) сатып алууну жана акы төлөөнү ырастаган, өкүлчүлүктүн башчысы же бухгалтери тастыктаган, төмөнкүдөй формалар боюнча документтердин көчүрмөсү тиркелет:
- FORM STI-068 "Кыргыз Республикасындагы дипломатиялык жана аларга теңдештирилген өкүлчүлүктөр сатып алган товарлар (жумуштар, кызмат көрсөтүүлөр) боюнча бюджеттен кайтарылып берилүүгө тийиш болгон кошумча нарк салыгынын эсеби" (4-тиркеме);
- FORM STI-069 "Кыргыз Республикасындагы дипломатиялык жана аларга теңдештирилген өкүлчүлүктөр жана/же өкүлчүлүктөрдүн кызматкерлери сатып алган товарлар (жумуштар, кызмат көрсөтүүлөр) боюнча КНСтин эсеп-фактурасынын реестри" эсебинин тиркемеси (5-тиркеме).
Аталган формалар Кыргыз Республикасындагы дипломатиялык жана аларга теңдештирилген өкүлчүлүктөр сатып алган товарлар (жумуштар, кызмат көрсөтүүлөр) боюнча бюджеттен кайтарылып берилүүгө тийиш болгон кошумча нарк салыгынын эсебин толтуруунун жана берүүнүн тартибине ылайык толтурулат (6-тиркеме).";
- 14-пункттун алтынчы абзацы күчүн жоготту деп табылсын;
- 16-пункт төмөнкүдөй редакцияда берилсин:
"16. КНСтин суммасын кайтарып берүү төмөнкүдөй товарлар (жумуштар жана кызмат көрсөтүүлөр) боюнча жүргүзүлбөйт:
- кошумча нарк салыгын төлөөчү катары салык органында катталбаган чарбакер субъект жеткирген (аткарган, көрсөткөн);
- дипломатиялык өкүлчүлүктөрдүн, консулдук мекемелердин жана аларга теңдештирилген эл аралык уюмдардын өкүлчүлүктөрүнүн кызматкерлери, алар менен кошо жашаган үй-бүлө мүчөлөрү өздүк эмес пайдалануу үчүн сатып алган.";
- 18-пункттагы "Кыргыз Республикасынын Салыктар жана жыйымдар боюнча мамлекеттик комитетине (мындан ары - Салыкмамком)" деген сөздөр жана "Салыкмамком" деген кыскартылган сөз тиешелүү жөндөмөдөгү "ыйгарым укуктуу салык органы" деген сөздөр менен алмаштырылсын;
- Жобо ушул токтомдун 1-6-тиркемелерине ылайык редакциядагы 1-6-тиркемелер менен толукталсын.
2. Бул токтом жалпыга маалымдоо каражаттарында жарыялансын.
3. Бул токтом 2011-жылдын 1-январынан баштап күчүнө кирет.
Премьер-министри | А.Атамбаев |
1-тиркеме "1-тиркеме DOC STI-008
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ I БӨЛҮК. ӨКҮЛЧҮЛҮКТҮН МААЛЫМАТТАРЫ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│┌───┐ ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ │
││102│ Өкүлчүлүктүн ИСНи │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│└───┘ └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ │
│┌───┐ ┌────────────────────────────┐│
││103│ Өкүлчүлүктүн аталышы │ ││
│└───┘ └────────────────────────────┘│
│ ┌────────────────────────────────────────────────────────┐│
│ ── > │ ││
│ └────────────────────────────────────────────────────────┘│
│┌───┐ ┌─┬─┬─┐ │
││104│ Салык органынын коду │ │ │ │ │
│└───┘ └─┴─┴─┘ │
│ ┌─────────────────────────────┐│
│ Салык органынын аталышы │ ││
│ └─────────────────────────────┘│
│ ┌────────────────────────────────────────────────────────┐│
│ ── > │ ││
│ └────────────────────────────────────────────────────────┘│
│ │
│Юридикалык дареги: │
│┌───┐ ┌────────────────────────┐│
││110│ облус, шаар/облус, район, айыл │ ││
│└───┘ └────────────────────────┘│
│┌───┐ ┌────────────────────────────┐│
││111│ көчө/кичи район, үй, батирдин № │ ││
│└───┘ └────────────────────────────┘│
│ │
│ Кыргыз Республикасынын Салык кодексинин 98 жана 281-беренелерине │
│ ылайык кошумча нарк салыгын кайтарып берүү максатында каттоодон │
│ өткөрүүнү суранам: │
│ ┌──────┐ │
│ ______________________________________/ ___________/ │ М.О. │ │
│ (Өкүлчүлүктүн жетекчисинин аты-жөнү) (Колу) └──────┘ │
│ ┌─┬─┐┌─┬─┐┌─┬─┬─┬─┐ │
│ Арыз берилген күн │ │ ││ │ ││ │ │ │ │ │
│ └─┴─┘└─┴─┘└─┴─┴─┴─┘ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ II БӨЛҮК. САЛЫК ОРГАНЫНЫН МААЛЫМАТЫ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ ┌─┬─┐┌─┬─┐┌─┬─┬─┬─┐ │
│ Арыз кабыл алынган күн │ │ ││ │ ││ │ │ │ │ │
│ └─┴─┘└─┴─┘└─┴─┴─┴─┘ │
│┌───┐ ┌─────────────────────┐ │
││901│ Арыздын кириш номери │ │ │
│└───┘ └─────────────────────┘ │
│┌───┐ ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ │
││902│ Арызды кабыл алган салык │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│└───┘ органынын кызматкеринин ИСНи └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ │
│ ┌───────┐ │
│ _______________________________________/____________/ │ Ш.О. │ │
│ (арызды кабыл алган салык органынын (Колу) └───────┘ │
│ кызматкеринин кызматы, аты-жөнү) │
│ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ КОШУМЧА НАРК САЛЫГЫН КАЙТАРЫП АЛУУ МАКСАТЫНДА ЭСЕПТИК КАТТООГО │
│ АЛЫНДЫ: │
│ │
│┌───┐ ┌─┬─┐┌─┬─┐┌─┬─┬─┬─┐ │
││903│ Каттоого алынган күн │ │ ││ │ ││ │ │ │ │ │
│└───┘ └─┴─┘└─┴─┘└─┴─┴─┴─┘ │
│┌───┐ ┌─┬─┐┌─┬─┐┌─┬─┬─┬─┐ │
││904│ Белги коюлган күн │ │ ││ │ ││ │ │ │ │ │
│└───┘ └─┴─┘└─┴─┘└─┴─┴─┴─┘ │
│┌───┐ ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ │
││905│ Белги койгон салык органынын │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│└───┘ кызматкеринин ИСНи └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ │
│ ┌──────┐ │
│ _______________________________________/____________/ │ Ш.О. │ │
│ (белги койгон салык органынын (Колу) └──────┘ │
│ кызматкеринин кызматы, аты-жөнү) │
│ │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
".
2-тиркеме "2-тиркеме DOC STI-010
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ I БӨЛҮК. ӨКҮЛЧҮЛҮК ТУУРАЛУУ МААЛЫМАТ │
│ │
│┌───┐ ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ │
││102│ Өкүлчүлүктүн ИСНи │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│└───┘ └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ │
│┌───┐ ┌────────────────────────────┐│
││103│ Өкүлчүлүктүн аталышы │ ││
│└───┘ └────────────────────────────┘│
│ ┌────────────────────────────────────────────────────────┐│
│ ── > │ ││
│ └────────────────────────────────────────────────────────┘│
│ ┌───┐ ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ ┌───┐ ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ │
│Салык │201│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ тартып │202│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ чейин│
│мезгили └───┘ └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ └───┘ └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ │
│ │
│ II БӨЛҮК. КАБЫЛ АЛЫНГАН ЧЕЧИМ ТУУРАЛУУ МААЛЫМАТ │
│ │
│ Кыргыз Республикасынын Салык кодексинин 281-беренесине ылайык │
│ кошумча нарк салыгын бюджеттен кайтарып алуу тууралуу │
│ чечим кабыл алынды: │
│ │
│┌─────────────────────────────┐ ┌──────┐ ┌──────────────────────────┐│
││ Көрсөткүч │ │Саптын│ │ Суммасы (сом) ││
││ │ │ коду │ │ ││
│└─────────────────────────────┘ └──────┘ └──────────────────────────┘│
│┌─────────────────────────────┐ ┌──────┐ ┌──────────────────────────┐│
││ Кайтарып берилүүчү КНС │ │ 203 │ │ ││
│└─────────────────────────────┘ └──────┘ └──────────────────────────┘│
│ ┌──────────────┐ │
│ │ анын ичинде: │ │
│ └──────────────┘ │
│┌─────────────────────────────┐ ┌──────┐ ┌──────────────────────────┐│
││ өкүлчүлүккө │ │ 204 │ │ ││
│└─────────────────────────────┘ └──────┘ └──────────────────────────┘│
│┌─────────────────────────────┐ ┌──────┐ ┌──────────────────────────┐│
││ өкүлчүлүктүн кызматкерлерине│ │ 205 │ │ ││
│└─────────────────────────────┘ └──────┘ └──────────────────────────┘│
│ │
│ ____________________________________/___________/ │
│ (салык органынын жетекчисинин (Колу) │
│ кызматы, аты-жөнү) │
│ ┌────────┐ │
│ ____________________________________/___________/ │ М.О. │ │
│ (салык органынын бөлүм башчысынын (Колу) └────────┘ │
│ кызматы, аты-жөнү) │
│ │
│ ┌─┬─┐┌─┬─┐┌─┬─┬─┬─┐ │
│ Чечим кабыл алынган убакыт: │ │ ││ │ ││ │ │ │ │ │
│ └─┴─┘└─┴─┘└─┴─┴─┴─┘ │
│ │
│ III БӨЛҮК. FORM STI-013 КОРУТУНДУСУНУН КӨЧҮРМӨСҮ ТУУРАЛУУ МААЛЫМАТ │
│ │
│ Кошумча нарк салыгын бюджеттен кайтаруу тууралуу чечимге │
│ ылайык FORM STI-013 корутундусу жазылып берилди: │
│┌───┐ ┌───┐ ┌───┐ │
││206│ Корутундунун │207│ Корутунду │208│ Кайтарылып │
│└───┘ катар номери: └───┘ толтурулган күн: └───┘ берилүүчү сумма:│
│ │
│ ┌──────────────┐ ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ ┌──────────────┐│
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ││
│ └──────────────┘ └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ └──────────────┘│
│ ┌──────────────┐ ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ ┌──────────────┐│
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ││
│ └──────────────┘ └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ └──────────────┘│
│ ┌──────────────┐ ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ ┌──────────────┐│
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ││
│ └──────────────┘ └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ └──────────────┘│
│ ┌──────────────┐ ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ ┌──────────────┐│
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ││
│ └──────────────┘ └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ └──────────────┘│
│ ┌──────────────┐ ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ ┌──────────────┐│
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ││
│ └──────────────┘ └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ └──────────────┘│
│ ┌──────────────┐ ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ ┌──────────────┐│
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ││
│ └──────────────┘ └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ └──────────────┘│
│ ┌──────────────┐ ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ ┌──────────────┐│
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ││
│ └──────────────┘ └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ └──────────────┘│
│ │
│ ___________________________________/____________/ │
│ (салык органынын бөлүм башчысынын (Колу) │
│ аты-жөнү) ┌────────┐ │
│ │ Ш.О. │ │
│ ___________________________________/____________/ └────────┘ │
│ (корутунду жазган салык органынын (Колу) │
│ кызматкеринин аты-жөнү) │
│ │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
".
3-тиркеме "3-тиркеме DOC STI-009
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ I БӨЛҮК. ӨКҮЛЧҮЛҮКТҮН МААЛЫМАТТАРЫ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│┌───┐ ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ │
││102│ Өкүлчүлүктүн ИСНи │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│└───┘ └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ │
│┌───┐ ┌────────────────────────────┐│
││103│ Өкүлчүлүктүн аталышы │ ││
│└───┘ └────────────────────────────┘│
│ ┌────────────────────────────────────────────────────────┐│
│ ── > │ ││
│ └────────────────────────────────────────────────────────┘│
│┌───┐ ┌─┬─┬─┐ │
││104│ Салык органынын коду │ │ │ │ │
│└───┘ └─┴─┴─┘ │
│ ┌─────────────────────────────┐│
│ Салык органынын аталышы │ ││
│ └─────────────────────────────┘│
│ ┌────────────────────────────────────────────────────────┐│
│ ── > │ ││
│ └────────────────────────────────────────────────────────┘│
│ │
│ Кыргыз Республикасынын Салык кодексинин 99-беренесине ылайык │
│ эсептик каттоого алууну жокко чыгарууңузду суранам: │
│ │
│ ┌──────┐ │
│ ______________________________________/ ___________/ │ М.О. │ │
│ (Өкүлчүлүктүн жетекчисинин аты-жөнү) (Колу) └──────┘ │
│ ┌─┬─┐┌─┬─┐┌─┬─┬─┬─┐ │
│ Арыз берилген күн │ │ ││ │ ││ │ │ │ │ │
│ └─┴─┘└─┴─┘└─┴─┴─┴─┘ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ II БӨЛҮК. САЛЫК ОРГАНЫНЫН МААЛЫМАТЫ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ ┌─┬─┐┌─┬─┐┌─┬─┬─┬─┐ │
│ Арыз алынган күн │ │ ││ │ ││ │ │ │ │ │
│ └─┴─┘└─┴─┘└─┴─┴─┴─┘ │
│┌───┐ ┌─────────────────────┐ │
││901│ Арыздын кириш номери │ │ │
│└───┘ └─────────────────────┘ │
│┌───┐ ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ │
││902│ Арызды кабыл алган салык │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│└───┘ органынын кызматкеринин ИСНи └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ │
│ ┌───────┐ │
│ _______________________________________/____________/ │ Ш.О. │ │
│ (арызды кабыл алган салык органынын (Колу) └───────┘ │
│ кызматкеринин кызматы, аты-жөнү) │
│ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │
│ ЭСЕПТИК КАТТООГО АЛУУ ЖОККО ЧЫГАРЫЛДЫ: │
│ │
│┌───┐ ┌─┬─┐┌─┬─┐┌─┬─┬─┬─┐ │
││903│ Жокко чыгаруу күнү │ │ ││ │ ││ │ │ │ │ │
│└───┘ └─┴─┘└─┴─┘└─┴─┴─┴─┘ │
│┌───┐ ┌─┬─┐┌─┬─┐┌─┬─┬─┬─┐ │
││904│ Белги коюлган күн │ │ ││ │ ││ │ │ │ │ │
│└───┘ └─┴─┘└─┴─┘└─┴─┴─┴─┘ │
│┌───┐ ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ │
││905│ Белги койгон салык органынын│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│└───┘ кызматкеринин ИСНи └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ │
│ │
│ ________________________________________/___________/ ┌────────┐ │
│ (белги койгон салык органынын (Колу) │ Ш.О. │ │
│ кызматкеринин кызматы, аты-жөнү) └────────┘ │
│ │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
".
4-тиркеме "4-тиркеме FORM STI-068
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ I БӨЛҮК. ЖАЛПЫ МААЛЫМАТ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│┌───┐ ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ │
││102│ Өкүлчүлүктүн ИСНи │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│└───┘ └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ │
│┌───┐ ┌────────────────────────────┐│
││103│ Өкүлчүлүктүн аталышы │ ││
│└───┘ └────────────────────────────┘│
│┌───┐ ┌─┬─┬─┐ │
││104│ Салык органынын коду │ │ │ │ │
│└───┘ └─┴─┴─┘ │
│ ┌──────────────────────────────────────────┐│
│ Салык органынын │ ││
│ аталышы └──────────────────────────────────────────┘│
│ │
│┌───┐ ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┐ │
││108│ Почта индекси │ │ │ │ │ │ │ │
│└───┘ └─┴─┴─┴─┴─┴─┘ │
│┌───┐ ┌────────────────────────────────────────────┐│
││109│ Телефон номери │ ││
│└───┘ └────────────────────────────────────────────┘│
│ ┌───┐ ┌──────────────────┐│
│Юридикалык дареги: │110│ облус, шаар/облус, │ ││
│ └───┘ район, айыл └──────────────────┘│
│ ┌───┐ ┌──────────────────┐│
│ │111│ көчө/кичи район, үй, │ ││
│ └───┘ батирдин № └──────────────────┘│
│┌───┐ │
││114│ ЭСЕПТИН түрү (тиешелүү ячейкага "Х" белгисин көрсөткүлө): │
│└───┘ ┌──┐ ┌──┐ │
│ баштапкы │ │ такталган │ │ │
│ └──┘ └──┘ │
│┌───┐ ┌─┬─┐ │
││115│ ЭСЕПКЕ тиркелген реестрлердин саны - бардыгы: │ │ │ │
│└───┘ анын ичинде: └─┴─┘ │
│ ┌─┬─┐ │
│ өкүлчүлүк боюнча └─┴─┘ │
│ ┌─┬─┐ │
│ өкүлчүлүктүн кызматкерлери боюнча └─┴─┘ │
│ │
│ Салык ┌───┐ ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ ┌───┐ ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ │
│ мезгили │201│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ баштап │202│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ чейин│
│ └───┘ └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ └───┘ └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ II БӨЛҮК. КЫРГЫЗ РЕСПУБЛИКАСЫНДА САТЫП АЛЫНГАН ТОВАРЛАР │
│ (ЖУМУШТАР) БОЮНЧА КНСтин СУММАСЫ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│┌─────────────────────────────┐ ┌──────┐ ┌──────────────────────────┐│
││ Көрсөткүч │ │Саптын│ │ Суммасы (сом) ││
││ │ │ коду │ │ ││
│└─────────────────────────────┘ └──────┘ └──────────────────────────┘│
│┌─────────────────────────────┐ ┌──────┐ ┌──────────────────────────┐│
││ Кайтарып берилүүчү КНС │ │ 300 │ │ ││
│└─────────────────────────────┘ └──────┘ └──────────────────────────┘│
│ ┌──────────────┐ │
│ │ анын ичинде: │ │
│ └──────────────┘ │
│┌─────────────────────────────┐ ┌──────┐ ┌──────────────────────────┐│
││ өкүлчүлүккө │ │ 301 │ │ ││
│└─────────────────────────────┘ └──────┘ └──────────────────────────┘│
│┌─────────────────────────────┐ ┌──────┐ ┌──────────────────────────┐│
││ өкүлчүлүктүн кызматкерлерине│ │ 302 │ │ ││
│└─────────────────────────────┘ └──────┘ └──────────────────────────┘│
│ ┌────────┐ │
│ __________________________________/____________/ │ М.О. │ │
│ (өкүлчүлүктүн башчысынын аты-жөнү) (Колу) └────────┘ │
│ ┌─┬─┐┌─┬─┐┌─┬─┬─┬─┐ │
│ ЭСЕП берилген күн │ │ ││ │ ││ │ │ │ │ │
│ └─┴─┘└─┴─┘└─┴─┴─┴─┘ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ III БӨЛҮК. САЛЫК ОРГАНЫНЫН МААЛЫМАТЫ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│┌───┐ ┌─┬─┐┌─┬─┐┌─┬─┬─┬─┐ │
││901│ ЭСЕП кабыл алынган күн │ │ ││ │ ││ │ │ │ │ │
│└───┘ └─┴─┘└─┴─┘└─┴─┴─┴─┘ │
│┌───┐ ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ │
││902│ ЭСЕПти кабыл алган салык │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│└───┘ органынын кызматкеринин ИСНи └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ │
│ ┌───────┐ │
│ _______________________________________/ ___________/ │ Ш.О. │ │
│ (ЭСЕПти кабыл алган салык органынын (Колу) └───────┘ │
│ кызматкеринин кызматы, аты-жөнү) │
│ │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
".
5-тиркеме "5-тиркеме FORM STI-069
┌─┬─┐
РЕЕСТРдин ушул барагынын номери │ │ │
└─┴─┘
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ I БӨЛҮК. ЖАЛПЫ МААЛЫМАТ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│┌───┐ ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ │
││102│ Өкүлчүлүктүн (өкүлчүлүктүн │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│└───┘ кызматкеринин) ИСНи └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ │
│┌───┐ ┌──────────────────────────────┐│
││103│ Өкүлчүлүктүн аталышы │ ││
│└───┘ (өкүлчүлүктүн кызматкеринин └──────────────────────────────┘│
│ аты-жөнү) │
│┌───┐ ┌─┬─┬─┐ │
││104│ Салык органынын коду │ │ │ │ │
│└───┘ └─┴─┴─┘ │
│ ┌──────────────────────────────┐│
│ Салык органынын аталышы │ ││
│ └──────────────────────────────┘│
│ Өкүлчүлүктүн кызматкеринин ┌───┐ │
│ аккредитациялык картасынын │ │ │
│ сериясы: └───┘ │
│┌───┐ │
││114│ Реестрдин түрү (тиешелүү ячейкада "Х" белгисин көрсөткүлө): │
│└───┘ ┌──┐ ┌──┐ │
│ баштапкы │ │ такталган │ │ │
│ └──┘ └──┘ │
│ ┌─┬─┐ │
│ РЕЕСТРдин барактарынын саны - бардыгы: │ │ │ │
│ └─┴─┘ │
│ Салык ┌───┐ ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐┌──────┐┌───┐ ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐┌─────┐│
│ мезгили│201│ │ │ │ │ │ │ │ │ ││баштап││202│ │ │ │ │ │ │ │ │ ││чейин││
│ └───┘ └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘└──────┘└───┘ └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘└─────┘│
│┌───┐ │
││801│ Өкүлчүлүктүн │
│└───┘ (өкүлчүлүктүн кызматкеринин) │
│ банк реквизиттери: ┌───────────────────┐│
│ Банктын аталышы │ ││
│ └───────────────────┘│
│ ┌──────────┐ ┌───────────┐│
│ Банктын коду (БИК) │ │ Банктагы эсептин │ ││
│ └──────────┘ номери └───────────┘│
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ II БӨЛҮК. КЫРГЫЗ РЕСПУБЛИКАСЫНДА САТЫП АЛЫНГАН │
│ ТОВАРЛАР (ЖУМУШТАР, КЫЗМАТ КӨРСӨТҮҮЛӨР) БОЮНЧА КНСтин СУММАСЫ │
├─┬──────────┬─────┬──────┬───────────────────┬───────────────┬───────┤
│№│Товарларды│ ИСНи│Салык │ КНСтин │ Товардык чек │Кайта- │
│ │(жумуш, │ │орга- │ эсеп-фактурасы │ │рып │
│ │кызмат │ │нынын ├───┬───┬────┬──────┼───┬────┬──────┤алынуу-│
│ │көрсөтүү- │ │коду │се-│ № │жа- │КНСтин│ № │жа- │КНСтин│чу │
│ │лөрдү │ │ │ри-│ │зыл-│сумма-│ │зыл-│сумма-│КНСтин │
│ │жеткирүү- │ │ │ясы│ │ган │сы │ │ган │сы │суммасы│
│ │чүнүн │ │ │ │ │күнү│(сом) │ │күнү│(сом) │(сом) │
│ │аталышы │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─┼──────────┼─────┼──────┼───┼───┼────┼──────┼───┼────┼──────┼───────┤
│1│ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │ 10 │ 11 │ 12 │
├─┼──────────┼─────┼──────┼───┼───┼────┼──────┼───┼────┼──────┼───────┤
├─┼──────────┼─────┼──────┼───┼───┼────┼──────┼───┼────┼──────┼───────┤
├─┴──────────┴─────┴──────┴───┴───┴────┼──────┼───┼────┼──────┼───────┤
│ Ушул барак боюнча жыйынтык: │ │ х │ х │ │ │
├──────────────────────────────────────┼──────┼───┼────┼──────┼───────┤
│ РЕЕСТР боюнча бардыгы │ │ х │ х │ │ │
├──────────────────────────────────────┴──────┴───┴────┴──────┴───────┤
│ Эгерде РЕЕСТР өкүлчүлүк боюнча түзүлсө - 12-графанын "РЕЕСТР │
│боюнча бардыгы" деген чоңдугу бюджеттен кайтарылууга тийиш болгон │
│КНСтин эсебинин 301-сабына көчүрүлөт; │
│ Эгерде РЕЕСТР өкүлчүлүктүн кызматкерине түзүлсө - 12-графанын │
│"РЕЕСТР боюнча бардыгы" деген чоңдугу бюджеттен кайтарылууга тийиш │
│болгон КНСтин эсебинин 302-сабына көчүрүлөт. │
│ │
│Реестр ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ ┌───┐ Реестр ┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐ │
│берил- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │901│ кабыл │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ген └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ └───┘ алынган └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘ │
│күн күн │
│ │
│ ┌───┐ Реестрди┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐│
│ │902│ кабыл │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ││
│ └───┘ алган └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘│
│ кызмат- │
│ кердин │
│ ИСНи │
│ │
│ ┌────┐ ┌────┐ │
│ │М.О.│ _____________________/_________/ │Ш.О.│ │
│ └────┘ (РЕЕСТРди кабыл алган (Колу) └────┘ │
│ салык органынын │
│ кызматкеринин кызматы, │
│ аты-жөнү) │
│ │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
".
6-тиркеме "6-тиркеме
1. Бул Тартип Кыргыз Республикасынын Салык кодексине ылайык (мындан ары - Салык кодекси) иштелип чыккан жана Кыргыз Республикасында аккредиттелген чет мамлекеттердин дипломатиялык өкүлчүлүктөрү, консулдук мекемелери жана аларга теңештирилген эл аралык уюмдардын өкүлчүлүктөрү, ошондой эле үй-бүлө мүчөлөрүн кошкондо алардын кызматкерлери (мындан ары - дипломаттык жана аларга теңештирилген өкүлчүлүктөр) сатып алган товарлар (жумуштар, кызмат көрсөтүүлөр) боюнча бюджеттен кайтарылып берилүүгө тийиш болгон кошумча нарк салыгынын эсебин толтуруу тартибин аныктайт.
2. Кыргыз Республикасындагы дипломатиялык жана аларга теңештирилген өкүлчүлүктөр тарабынан алынган товарлар (жумуштар, кызмат көрсөтүүлөр) боюнча бюджеттен кайтарылып берилүүгө тийиш болгон кошумча нарк салыгынын эсеби төмөндөгүлөрдөн турат:
1) Кыргыз Республикасындагы дипломатиялык жана аларга теңдештирилген өкүлчүлүктөр сатып алган товарлар (жумуштар, кызмат көрсөтүүлөр) боюнча бюджеттен кайтарылып берилүүгө тийиш болгон кошумча нарк салыгынын эсеби (FORM STI-068);
2) Кыргыз Республикасындагы дипломатиялык жана аларга теңдештирилген өкүлчүлүктөр жана/же өкүлчүлүктөрдүн кызматкерлери сатып алган товарлар (жумуштар, кызмат көрсөтүүлөр) боюнча КНСтин эсеп-фактурасынын реестри эсебине тиркеме (FORM STI-069).
3. Кыргыз Республикасындагы дипломатиялык жана аларга теңештирилген өкүлчүлүктөр сатып алган товарлар (жумуштар, кызмат көрсөтүүлөр) боюнча бюджеттен кайтарылып берилүүгө тийиш болгон кошумча нарк салыгынын эсеби кагаз түрүндө эки нускада түзүлөт:
- биринчи нуска - КНСтин суммасын кайтарып берүүчү салык органында калат;
- экинчи нуска - кабыл алынгандыгы жөнүндө белги менен дипломаттык жана ага теңештирилген өкүлчүлүккө кайтарылып берилет.
4. Кыргыз Республикасындагы дипломатиялык жана аларга теңештирилген өкүлчүлүктөр сатып алган товарлар (жумуштар, кызмат көрсөтүүлөр) боюнча бюджеттен кайтарылып берилүүгө тийиш болгон кошумча нарк салыгынын эсебине өкүлчүлүктүн башчысы кол коюусу керек. Өкүлчүлүктүн башчысынын колу мөөр менен тастыкталууга тийиш.
5. Кыргыз Республикасындагы дипломатиялык жана аларга теңештирилген өкүлчүлүктөр сатып алган товарлар (жумуштар, кызмат көрсөтүүлөр) боюнча бюджеттен кайтарылып берилүүгө тийиш болгон кошумча нарк салыгынын эсеби адамдын эсептик каттоо ордуна баруусу менен салык органына берилет.
6. Кыргыз Республикасындагы дипломатиялык жана аларга теңештирилген өкүлчүлүктөр сатып алган товарлар (жумуштар, кызмат көрсөтүүлөр) боюнча бюджеттен кайтарылып берилүүгө тийиш болгон кошумча нарк салыгынын эсеби салык органына ай сайын өзүнчө берилет (эсепке төлөгөндөн кийин мөөнөтү үч айдан ашпаган суммалар кабыл алынат).
7. Кыргыз Республикасындагы дипломатиялык жана аларга теңдештирилген өкүлчүлүктөр сатып алган товарлар (жумуштар, кызмат көрсөтүүлөр) боюнча бюджеттен кайтарылып берилүүгө тийиш болгон кошумча нарк салыгынын эсебинин (FORM STI-068) (мындан ары - Эсеп) 102, 103, 104, 108, 109, 110 жана 111-саптарында көрсөтүлүүчү маалымат салык төлөөчүнүн каттоо формасынын (FORM STI-024) маалыматтарына жана салык төлөөчүнүн мүнөздөмөсүнүн параметрлерине (FORM STI-025) ылайык келиши керек.
8. Эсептин "Жалпы маалымат" деген I бөлүгүндө өкүлчүлүктүн аталышына, анын ИСНине, юридикалык дарегине тиешелүү маалымат, КНСтин суммасын кайтарып берүүчү салык кызматынын коду жана аталышы жана башкалар көрсөтүлөт.
9. 102-сапта өкүлчүлүктүн ИСНи көрсөтүлөт.
10. 103-сапта өкүлчүлүктүн толук аталышы көрсөтүлөт.
11. 104-сапта КНСтин суммасын кайтарып берүүчү салык органынын коду жана аталышы көрсөтүлөт.
12. 108-сапта өкүлчүлүктүн почта индекси көрсөтүлөт.
13. 109-сапта өкүлчүлүктүн телефон (телефондор) номери көрсөтүлөт.
14. 110 жана 111-саптарда өкүлчүлүктүн юридикалык дареги көрсөтүлөт.
15. 114-саптын тийиштүү ячейкасында "X" белгисин коюу жолу менен Эсептин түрү көрсөтүлөт. Ай үчүн кезектеги Эсепти берүүдө "баштапкы" деген ячейкага белги коюлат. Мурда тапшырылган же Эсепке өзгөртүүлөр жана толуктоолор киргизилген учурда, анда "такталган" деген ячейкага белги коюлат.
16. 115-саптын тийиштүү ячейкаларында салык органына Эсеп менен бирге тапшырылган Кыргыз Республикасындагы дипломатиялык жана аларга теңдештирилген өкүлчүлүктөр жана/же өкүлчүлүктөрдүн кызматкерлери сатып алган товарлар (жумуштар, кызмат көрсөтүүлөр) боюнча КНСтин эсеп-фактурасынын реестринин (FORM STI-069) саны көрсөтүлөт.
17. 201-сапта Эсеп толтурулган айдын башталган күнү көрсөтүлөт: күнү, айы жана жылы. Мисалы, 2010-жылдын биринчи январы: 01 01 2010.
18. 202-сапта Эсеп толтурулган айдын акыркы күнү көрсөтүлөт: күнү, айы жана жылы. Мисалы, 2010-жылдын отуз биринчи январы: 31 01 2010.
19. "Кыргыз Республикасында сатып алынган товарлар (жумуштар, кызмат көрсөтүүлөр) боюнча КНСнын суммасы" деген II бөлүктө отчеттук ай үчүн кайтарылып берилүүгө тийиш болгон КНСтин суммасы көрсөтүлөт.
20. Тийиштүү ячейкада (сап/графа) көрсөткүч жок болгон учурда "0" мааниси коюлат.
21. 300-саптын мааниси Эсептин 301 жана 302-саптарынын суммасына барабар.
22. 301-сапка өкүлчүлүк боюнча түзүлгөн "Кыргыз Республикасындагы дипломатиялык жана аларга теңдештирилген өкүлчүлүктөр жана/же өкүлчүлүктөрдүн кызматкерлери сатып алган товарлар (жумуштар, кызмат көрсөтүүлөр) боюнча КНСтин эсеп-фактурасынын реестринин" (FORM STI-069) 12-графасындагы мааниси жазылат.
23. 302-сапка өкүлчүлүктүн кызматкери (кызматкерлери) боюнча түзүлгөн "Кыргыз Республикасындагы дипломатиялык жана аларга теңдештирилген өкүлчүлүктөр жана/же өкүлчүлүктөрдүн кызматкерлери сатып алган товарлар (жумуштар, кызмат көрсөтүүлөр) боюнча КНСтин эсеп-фактурасынын реестринин" (реестрлеринин) (FORM STI-069) 12-графасынын (графалардын) мааниси (маанилери) жазылат.
24. Эсептин "Салык органынын маалыматы" деген III бөлүгү Эсепти кабыл алган салык органынын кызматкери тарабынан толтурулат.
25. "Кыргыз Республикасындагы дипломатиялык жана аларга теңдештирилген өкүлчүлүктөр жана/же өкүлчүлүктөрдүн кызматкерлери сатып алган товарлар (жумуштар, кызмат көрсөтүүлөр) боюнча КНСтин эсеп-фактурасынын реестри" (FORM STI-069) (мындан ары - Реестр) эсебинин тиркемесинде отчеттук айда салык салынуучу субъекттерден өкүлчүлүк сатып алган товарларга (жумуштар, кызмат көрсөтүүлөр) жазылган КНС боюнча эсеп-фактураларга тийиштүү маалыматтар көрсөтүлөт.
26. Реестр өкүлчүлүк боюнча өзүнчө жана ар бир кызматкер боюнча өзүнчө түзүлүшү керек.
27. Реестрдин "Жалпы маалымат" деген I бөлүгүнүн 102, 103, 104, 114 ("Реестрдин барактарынын саны" ячейкасынан тышкары), 201 жана 202-саптарында көрсөтүлгөн маалыматтар Эсептин тиешелүү саптарында көрсөтүлгөн маалыматтар менен бирдей болушу керек.
28. 114-саптын "Реестрдин барактарынын саны" ячейкасында Реестрдин барактарынын жалпы саны көрсөтүлөт.
29. 801-саптын тиешелүү ячейкаларында өкүлчүлүктүн (өкүлчүлүктүн кызматкеринин) банктык реквизиттери көрсөтүлөт.
30. Реестрдин "Кыргыз Республикасында сатып алынган товарлар (жумуштар, кызмат көрсөтүүлөр) боюнча КНСтин суммасы" деген II бөлүгүндө төмөнкүлөр көрсөтүлөт:
1) 1-графада катары боюнча номер коюлат;
2) 2 жана 3-графаларда товарларды (жумуштарды, кызмат көрсөтүүлөрдү) жеткирүүчүнүн аталышы жана ИСНи көрсөтүлөт;
3) 4-графада товарларды (жумуштарды, кызмат көрсөтүүлөрдү) жеткирүүчүнүн салыктык эсепте турган салык органынын коду көрсөтүлөт;
4) 5, 6, 7 жана 8-графаларда КНС боюнча эсеп-фактуралардын бланкынын маалыматтары, башкача айтканда КНС боюнча эсеп-фактуранын сериясы жана номери, КНС боюнча эсеп-фактуранын жазылган күнү жана КНСтин суммасы көрсөтүлөт;
5) 9, 10 жана 11-графаларда товардык чектин маалыматтары көрсөтүлөт, башкача айтканда товардык чектин номери, жазылган күнү жана КНСтин суммасы көрсөтүлөт;
6) 12-графада кайтарылып берилүүгө тийиш болгон КНСтин суммасы көрсөтүлөт;
7) 8, 11 жана 12-графалардын жалпы мааниси Реестрдин ар бир барагы боюнча чыгарылышы керек.
31. 8, 11 жана 12-графалардын "Жалпы Реестр боюнча" мааниси Реестрдин акыркы барагында гана чыгарылышы керек.
32. 901 жана 902-саптар Эсепти кабыл алган салык органынын кызматкери тарабынан толтурулат.".